DonaCie 18/19

Ik wil in dit team Doneer nu
van totaal € 3.000 (80%)
Ik wil in dit team Doneer nu

Wij als studenten Klinische Technologie kennen het belang van onderzoek doen naar ongeneeslijke ziekten als CF. Daarbij overlijden er nog steeds te veel patiënten op een te jonge leeftijd aan CF, zo ook studenten van onze leeftijd. Wij willen ons daarom inzetten voor NCFS door zo veel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar een werkend medicijn. Dit doen wij door verschillende leuke acties te organiseren bij onze studievereniging voor Klinische Technologie.

Breng deze actie extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken voor deze actie dus ook vrienden, familie, collega’s, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

Bekijk alle
€ 1.726,73 22-06-2020 | 14:25 Totaalbedrag donaties ingezameld vorige platform t/m 22 juni 2020.
€ 605,27 22-06-2020 | 13:46 Totaalbedrag donaties ingezameld vorige platform t/m 22 juni 2020.
€ 5 26-12-2019 | 13:56
€ 5 26-12-2018 | 15:09