Sopike

Ik wil in dit team
van totaal € 2.100 (75%)
Ik wil in dit team

Wij zijn Kees en Sonja. De opa en oma van Pieter Wagtmans. Pieter heeft Taaislijmziekte, (CF= CYSTIC FIBROSIS), wat pas in zijn vijfde levensjaar werd ontdekt, met alle pijnlijke gevolgen vandien.
Zijn jonge leventje heeft nog niet veel levenskwaliteit gekend. Nu is hij vanaf eind juli 2022 onder behandeling in het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam.
De behandeling slaat goed aan, wat perspectief biedt.
De stichting CF investeert veel tijd/energie en beschikbaar geld in research en ontwikkeling om de levenskwaliteit van CF patiënten te verbeteren.
Wij (opa en oma) starten een actie om geld in te zamelen voor de CF stichting. Wij doen dit door het “Pieter”pad te bewandelen.

Onze actie heet: GEEF PIETER MEER LUCHT.
Wij doneren voor elke km €1,-
Wil je onze actie ook steunen?
Doneer dan aan de CF stichting.
Alvast hartelijk bedankt namens Pieter.

Kees en Sonja.

Bekijk alle
€ 22 21-04-2024 | 11:47 22km Pieterpad gelopen =€22 gedoneerd!
€ 23 30-03-2024 | 19:58 23 km pieterpadetappe= €23 voor CFstichting
€ 21 03-03-2024 | 11:54 We hebben weer 21 km gelopen op het Pieterpad en dus €21gedoneerd!
€ 20 28-02-2024 | 13:59 We geloven steevast in de nieuwe ontwikkelingen van de medische wereld en willen Pieter en zijn lotgenoten meer lucht geven! Op 14 april is er een wandeltocht in Zammelen van Pasar Kortessem tvv Sopike ! Alles komt goed.
€ 24 18-02-2024 | 12:38 24 km Pieterpad gelopen=€24
Bekijk alle

Geef PIETER meer lucht.

20-11-2022 | 11:40 Pieterpad etappe 2: 19-11-2022. Winsum- Groningen. 22 km. Weer een mooie etappe gelopen. Het was een zonnige dag, maar erg koud max. 3 graden. Dus warm aangekleed. Wat een uitgestrekt gebied, je kunt zóver kijken. En overal water, water en nog eens water. Erg mooi! Natuurlijk ook weer veel bruggen. De route staat heel duidelijk aangegeven. En met het Pieterpad boekje erbij, prima! En veel informatie. De laatste 4 km zijn we door Groningen-stad gelopen. Die drukte is dan gewoon weer even wennen. En wat zijn de Groningers aardige mensen. Nu op naar etappe 3-4 eind december. geoetjes en tot dan dan, Kees en Sonja.