Run4Liz

Lopen voor Liz, lopen voor een langere adem...
van totaal € 5.400 (133%)

Mogen wij ons even voorstellen?

Wij zijn team Run4Liz, een recent opgericht Westlands (hardloop)team ingeschreven bij stichting Run4AIR. Ons team heeft als doel aandacht te vragen voor taaislijmziekte ook wel CF of voluit Cystic Fibrosis genoemd. Wij willen zo veel mogelijk geld ophalen voor onderzoek naar deze ingrijpende ziekte. Liz, 3 jaar oud en de dochter van een van onze teamleden heeft CF. Wij zien en ondervinden dagelijks wat voor invloed CF heeft op je leven. Daarom hebben wij besloten in actie te komen om geld in te zamelen voor onderzoek naar CF en op deze manier een bijdrage te leveren aan de toekomst van Liz en al haar lotgenoten.

Wat gaan we doen?

Wij van team Run4Liz gaan op zondag 25 september 2022 ( = nieuwe datum i.v.m. coronapandemie) de ultieme uitdaging aan! Voor Liz en haar lotgenoten gaan wij tijdens de NN CPC Loop 2022 de halve marathon trotseren! Wij zullen de longen uit ons lijf lopen om zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar CF. Wil je meelopen in team Run4Liz, maar vind je 21,1 km net iets te gek? Schrijf je dan in voor de 10 of 5 km. Loop mee en help CF de wereld uit!

Meer lezen over CF en onze actie? Download nu de flyer via:

Bekijk alle
€ 10 30-09-2022 | 13:57
€ 250 26-09-2022 | 18:02
€ 10 25-09-2022 | 20:16
€ 25 25-09-2022 | 14:40
€ 15 25-09-2022 | 14:38 Toppers!