Fietsen 4Air, fietsen voor Guusje.

Tim van der Heijden

( Lid van team: Stichting The AIR Team )

van totaal € 750 (384%)

Fietsen voor Guusje, fietsen voor de NCFS. Zoals de meeste mensen om ons heen wel weten heeft Guusje Cystic fibrosis (taaislijm ziekte) Helaas is er voor deze ziekte nog geen medicatie tot definitieve genezing. Dus nog steeds is er veel onderzoek nodig voor goede medicatie voor alle kinderen en volwassen met CF om goed en normaal te kunnen leven. Deze onderzoeken kosten veel geld dus alle kleine beetjes helpen. Wij hopen dat Guusje nog een mooie toekomst krijgt, met steeds betere medicatie.

Als ouders sta je machteloos om een chronisch ziek kind te helpen. En zoals veel ouders in mijn geval dan denken….. je wil iets voor je dochter doen. Daarom wil ik een nieuwe uitdaging aan gaan.

Dit keer ga ik de stichting The air team CF ondersteunen. Van 1 t/m 5 september gaat een groep fanatieke fietsers een rondje Brabant fietsen. Vertrek op woensdag 1 september vanuit gemeentehuis Woensdrecht en aankomst zondag 5 september op de Markt bij de Teerkamer in Bergen op Zoom. Guusje is dit keer ambassadeur, en fiets dit keer het laatste stukje mee.

Wil jij mij steunen en meehelpen om het leven van mensen met CF te verbeteren? Sponsor mij dan! Dat kan via deze link. Nogmaals, alle manieren van sponsoren zijn van harte welkom. De NCFS zet zich in voor een langer en beter leven voor mensen met Cystic Fibrosis. De NCSF behartigt belangen, geeft voorlichting, maakt lotgenotencontact mogelijk en zet zich in voor onderzoek, dat nog steeds hard nodig is. Meer over Cystic Fibrosis en het werk van de NCFS kunt u vinden op www.ncfs.nl.

Bekijk alle
€ 50 30-09-2021 | 10:21 Weer een mooie actie Tim!
€ 1.500 09-09-2021 | 14:30 Heel veel succes met de fietstocht! Groeten Paul & Rosalie / ACT Commodities
€ 25 06-09-2021 | 16:40
€ 15 04-09-2021 | 17:46 Met geld voor onderzoek zal hopelijk deze ongeneeslijke ziekte in de toekomst te genezen zijn!
€ 290 03-09-2021 | 16:12 Statiegeld actie Plus Ammerlaan Udenhout ( Stefan Ammerlaan)