Benoeming professor Lidewij Henneman

Lidewij Henneman

Nog te gaan

Qr
van totaal € 1.250 (191%)

Lidewij Henneman is benoemd tot hoogleraar Patiëntenperspectief bij de ontwikkeling van genetische testen rondom zwangerschap en geboorte. Op 14 oktober 2021 zal zij haar inaugurele rede uitspreken aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. In plaats van cadeaus stelt Lidewij een donatie aan de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (NCFS) zeer op prijs. De NCSF behartigt belangen, geeft voorlichting, maakt lotgenotencontact mogelijk en zet zich in voor onderzoek. Dank voor uw bijdrage!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

Bekijk alle
€ 25 20-10-2021 | 16:57