2022 kilometer wandelen in 2022

Laura Westerbrink
van totaal € 2.022 (44%)

2022 kilometer wandelen in 2022. Een ludiek idee om mijzelf meer aan het wandelen te krijgen... Maar waarom zou ik daar geen goed doel aan vastknopen? :-)

Mijn naam is Laura Westerbrink en ik heb mij, samen met mijn man en een heleboel andere toppers van vrijwilligers (waaronder Tamara en Judith Magdelijns, zij hebben allebei CF), jarenlang ingezet voor de NCFS met Stichting Geef een knuffel. Aangezien we nu al een hele tijd niet meer op verschillende markten kunnen staan om geld in te zamelen, heb ik besloten om mijn 'goede voornemen' om te zetten in 'Wandelen voor het goede doel'!

In 2022 ga ik 2022 kilometer wandelen voor de NCFS. Dit komt gemiddeld uit op zo'n 5,6 kilometer per dag. Om er nog een extra challenge van te maken, heb ik mijzelf nog 2 'spelregels' opgelegd:
- 1x per maand een wandeling van 10 kilometer
- 1x per kwartaal een wandeling van 20 kilometer
Ik zal de gelopen kilometers bijhouden via mijn Fitbit :-)

Uiteraard ben ik ontzettend blij met elke donatie, maar hoe gaaf zou het zijn om met deze ludieke actie aan het einde van het jaar 2022 euro op te halen?

Ik ben voornemens om mijn voortgang ook bij te houden via een Instagramkanaal: @wandelenvoorhetgoededoel

En wil jij een keer met mij meewandelen? Laat het mij vooral weten!

Bekijk alle
€ 20,22 25-11-2022 | 09:35 Super inspirerend! Zet hem op, de laatste maand is in zicht.
€ 629,31 25-09-2022 | 14:33 Deze donatie komt voort uit een gezamenlijke inzameling tijdens de Jaarmarkt in Olst. Door de verkoop van boeken, koffie en wafels is een mooi bedrag opgehaald wat nog eens werd aangevuld met een paar losse donaties. Super! Iedereen bedankt :)
€ 20 19-09-2022 | 08:37 Bedankt voor het promoten van Heroes for Charity! Zet hem op de laatste maanden, you can do it!
€ 5 17-09-2022 | 21:58 Om de inzet van Laura te ondersteunen. Top.
€ 15 08-05-2022 | 15:12 Yess girl! Goed bezig! Op naar die 2022 (in € en in km)
Bekijk alle

Het eerste kwartaal zit erop!

05-04-2022 | 12:22 Wauw, kwartaal 1 is alweer voorbij! Hoe is kwartaal 1 gegaan? Ik begon dit jaar natuurlijk met een hersenschudding, waardoor ik al in maand 1 wat achterliep. Maand 2 was ook niet om over naar huis te schrijven... Ik kreeg namelijk corona en ik ben daar best even goed ziek van geweest. Ik ben nu 5 weken verder en kan nu zeggen dat ik er gelukkig geen last meer van heb. Maar de vermoeidheid heeft nog zeker 3/4 weken aangehouden. In maart stond de eerste langere wandeling op de planning. 16 kilometer, samen met Simone van Heroes for Charity en Mirjam (die deze challenge loopt voor ReumaNederland). Ik was nog niet helemaal hersteld van corona en in alle eerlijkheid: ik zag er best wel tegenop. Maar ik heb 12 kilometer vol kunnen maken. Een klein beetje teleurgesteld was ik wel (want als ik voor 16 kilometer ga, dan ga ik voor 16 kilometer...), maar eigenlijk was ik ook wel trots dat ik toch nog 12 kilometer heb kunnen wandelen. En dat een kleine 2 weken na corona! Het voelde als een mooie 'kick-off': ik zou eindelijk weer meer kunnen gaan wandelen. Ik liep achter door mijn hersenschudding en door corona, maar ik wilde er weer vol voor gaan. Nog geen kleine week later stapte ik verkeerd in een kuiltje en scheurde ik mijn enkelband... Hoe is het mogelijk?! Maar goed, als ik mij inschrijf voor een challenge moet het ook wel een challenge zijn natuurlijk... ;-) Op dit moment staat er 415 kilometer op de teller. Ik loop dus iets meer dan 105 kilometer achter op schema. Dat is veel, dat klopt. Maar ik heb nog bijna 9 maanden te gaan. In 9 maanden kan een hoop gebeuren (als je de tekst hierboven gelezen hebt: in 3 maanden kan ook een hoop gebeuren ;-)), dus ik ga er nog steeds voor. Het gemiddelde van 5,6 kilometer moet wel omhoog. Een lange wandeling lukt nu nog niet met mijn gescheurde enkelband, maar meerdere korte wandelingen op een dag kan natuurlijk ook. Ik zou het echt supertof vinden als jij mij wilt steunen door middel van een donatie. Deze donatie komt geheel ten goede aan de NCFS. Met deze donatie zorgen zij ervoor dat er meer onderzoek gedaan wordt naar taaislijmziekte, waardoor mensen met CF een beter leven krijgen én een langere levensverwachting. Hoe gaaf is dat? Ook zou ik het heel erg waarderen als jij mijn actie wilt delen met jouw netwerk. Hoe gaaf zou het zijn als ik aan het eind van 2022 toch de 2022 kilometer vol heb gemaakt én wij met z'n allen 2022 euro kunnen overhandigen aan de NCFS? Is het een utopie? Misschien. Maar a lot can happen in 9 maanden ;-) En als ik een doel heb, heb ik een doel. Ook al komen er nogal wat hindernissen op mijn pad :-) Op naar kwartaal 2!