Kids in Concert

Herman Sterken
van totaal € 10.000 (150%)

Kids in Concert was een groot succes, iedereen heeft enorm genoten! Het concert heeft het fantastische bedrag opgeleverd van € 15.000!! Herman Sterken, Mariska Tauber en Aart Toth kwamen deze prachtige cheque overhandigen aan de NCFS. Heel veel dank aan de organisatie en aan alle kinderen die zo prachtig hebben gezongen!

Een mega kinderkoor van ruim 400 kinderen zingt samen met een live-band Shane Entertainment en zangeres Patricia van Haastrecht moderne/eigentijdse popsongs. Veel kinderen luisteren naar deze muziek en/of kijken ernaar op YouTube. Door dit unieke concert krijgen ze de kans van hun leven om nu ook in het “echt” samen met een professionele artiest en een live-band te zingen. Nienke van den Berg presenteert het evenement en de muzikale leiding is in handen van Rolien Eikelenboom.

Kinderen en zingen is een prachtige combinatie en bovendien willen wij dit concert organiseren voor de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (NCFS). Deze stichting komt op voor de belangen van de kinderen met taaislijmziekte. Geld is hard nodig voor onderzoek. De bezoekers van het concert betalen entree. Uiteraard worden er kosten gemaakt om het concert te organiseren. De netto-opbrengst komt ten goede van de NCFS.

Bekijk alle
€ 15.000 01-07-2022 | 12:22